Het voeren van de boekhouding en de organisatie ervan

  • Inboeken van uw aankoop- en verkoopfacturen
  • Inboeken financiële rekeningen en kasboek
  • Doorvoeren van diverse boekingen

 

Het nazicht van de intern door u verwerkte boekhouding

  • Periodieke controle van de boekingen inzake aankoop, verkoop en financieel
  • Indien u wenst, controle van uw periodieke btw-aangifte, intracommunautaire aangifte en jaarlijkse klantenlisting

 

Het verifiëren en corrigeren van de boekhouding

  • Nagaan of de boekhouding volledig gevoerd wordt volgens de door de wet vereiste vormen.

 

Het verzorgen van de periodieke en jaarlijkse afsluitingen

  • Het opstellen en bespreken van tussentijdse balansen
  • Opvolging van de boekhouding en de analyse van de evolutie van de cijfers
  • Opstellen van uw jaarrekening en de verplichte documenten

 

De opmaak van de periodieke en jaarlijkse financiële rapporten

  • Opstellen van budgetten
  • Fiscale begeleiding op basis van tussentijdse of jaarlijkse rapportering
  • Rapporteren volgens uw behoeften

 

Het opmaken van de jaarrekening en neerlegging bij de Nationale Bank van België

  • Opmaken en publiceren van de wettelijk verplicht neer te leggen jaarrekening
  • Opstellen van verslagen bestuursorgaan en algemene vergadering
  • Verzorgen van publicaties in het Belgisch Staatsblad